Τρίτη 25 Μαρτίου 2014

ΜΠΕΝΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ



 ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Γεννήθηκα το 1963 στην Αγ Μαρίνα της Ηλιούπολης.
Τελείωσα Δημοτικό και Γυμνάσιο στην Ηλιούπολη και ολοκλήρωσα τις σπουδές μου στην Σιβιτανείδιο σχολή στο τμήμα Ηλεκτρολόγων Ηλεκτρονικών. Από τα μαθητικά μου χρόνια συμμετείχα στα δρώμενα της πόλης και ιδιαίτερα στον αθλητικό τομέα.
Έχω υπηρετήσει το Γυμναστικό Σύλλογο Ηλιούπολης σε διάφορες θέσεις στον οποίο είμαι μέλος από το 1980 έως και σήμερα.
Έχω διατελέσει  μέλος του Αθλητικού Οργανισμού του Δήμου μας (2005 – 2006) βάζοντας το δικό μου λιθαράκι στην αποπεράτωση αθλητικών εγκαταστάσεων της πόλης.
Εκλέχθηκα δημοτικός σύμβουλος το 2010 με την παράταξη του ΕΝΑΚ του Δημ. Πανταζόπουλου και διετέλεσα μέλος της επιτροπής Ποιότητας Ζωής έως και σήμερα καθώς επίσης και μέλος  της Σχολικής επιτροπής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Δήμου μας.
Αυτοδημιούργητος και με ανήσυχο πνεύμα δραστηριοποιήθηκα στο χώρο εμπορίας ποτών και αναψυκτικών. Διατηρώ κατάστημα στην περιοχή της Αγ. Μαρίνας από το 1987. Παντρεμένος  με την Σταυρούλα Καλαμαρά πατέρας δύο παιδιών 20 και 18 ετών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου