Τετάρτη 7 Μαΐου 2014

Επιστολή Σπύρου Προβιά στους Ηλιουπολίτες

Ηλιουπολίτισες και Ηλιουπολίτες, Φίλοι μου,
Πολλά θα μπορούσαμε να πούμε για την κρίση της Χώρας μας που μας έχει επηρεάσει όλους, την κρίση στις αξίες που την βιώνουμε καθημερινά, την κρίση στην κοινωνία, στην πολιτική, την κρίση , την κρίση, την κρίση.
Αυτά τα χρόνια που δεν ήμουνα στην πρώτη γραμμή της επαφής μου με τους Δημότες της Ηλιούπολης, ένοιωσα πίκρα, απογοήτευση, αγανάκτηση, για όσα συμβαίνουν στη Χώρα μας και το Δήμο μας.
Είχα το χρόνο όμως να νοιώσω και την αγάπη των συμπολιτών μου, όπως αυτή εκφράστηκε άλλοτε με ένα κτύπημα στην πλάτη, άλλοτε με μια ζεστή χειραψία κι άλλοτε πάλι με το χαιρετισμό από τα παλιά.. «πούσαι ρε Σπύρο».
Και τη νοιώθω αυτή την αγάπη ακόμα κι αν λογοφέραμε για τον κάδο στη γωνία, το φρεάτιο που βούλωσε, τη λακκούβα στη μέση του δρόμου και τόσα άλλα.
Ήταν γιατί ήμουνα εκεί. Κοντά στο Δημότη. Μπροστά στο πρόβλημα.  Έτοιμος να πάρω την ευθύνη, έτοιμος για τη λύση. Δε κρύφτηκα ποτέ από κανένα ούτε στη γειτονιά, ούτε στο γραφείο, ούτε στα δύσκολα. Αφουγκραζόμουνα τις ανάγκες της Πόλης, κατανοούσα τα αιτήματα των Δημοτών, φίλος και αυστηρός κριτής των συνεργατών μου, τους εργαζόμενους του Δήμου.
Εξακολουθώ όμως να νοιώθω πίκρα, απογοήτευση, αγανάκτηση, για όσα συμβαίνουν στη Χώρα μας και το Δήμο μας, με τα μνημόνια, τα χαράτσια, την απουσία αλληλεγγύης, τις ελλείψεις στην παιδεία και την υγεία, την εγκατάλειψη του περιβάλλοντος.

Άκουσα το κάλεσμα του παλιού φίλου και συναδέλφου ΔΗΜΗΤΡΗ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΥ, για συστράτευση, για όλα όσα είχαμε και χάσαμε, για όλα όσα πετύχαμε και πήγαν χαμένα, για την ελπίδα που οφείλουμε στους Δημότες αυτής της Πόλης, για το χρέος μας στα παιδιά μας για ένα καλύτερο αύριο.
Και αποφάσισα να μπω ξανά στην πρώτη γραμμή της συνεισφοράς, της ευθύνης, του χρέους, του καθήκοντος και της αγάπης.
Δεν έρχομαι να δρέψω τις δάφνες του νικητή. Έρχομαι να βάλω την πείρα μου και τη δουλειά μου στην υπηρεσία των Δημοτών, να προσθέσω τις γνώσεις μου σε αυτές των άξιων συνυποψηφίων μου στο ψηφοδέλτιο του ΕΝΑΚ, να σταθούμε δίπλα στο Δημότη της Ηλιούπολης που υποφέρει, να μυήσουμε τους νέους κι όχι μόνο, στον εθελοντισμό, να φυλάξουμε το περιβάλλον και το δάσος, να χαρίσουμε ελπίδα στους Δημότες, να εκπληρώσουμε το χρέος μας στη νέα γενιά.
Με συνεργασία, συνεννόηση, δικαιοσύνη, προοπτική και ιδίως διαφάνεια.

ΣΠΥΡΟΣ ΠΡΟΒΙΑΣ

Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος ΕΝΑΚ
Τηλέφωνο : 6946504982

e-mail:spirosprovias@gmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου